Wanneer een activiteit doorgaat bij één van onze partners, vragen we je om de communicatiekanalen van de partner in kwestie te raadplegen om je te informeren over de maatregelen ter plaatse.
Hieronder antwoorden we op enkele veelgestelde vragen. Is er toch iets niet duidelijk? Aarzel niet om ons te contacteren. We helpen je graag verder!
Je herkent geannuleerde activiteiten op onze website aan de term 'afgelast' in de titel.
Als we een activiteit annuleren, verwittigen we je via e-mail. Lukt het niet via mail, dan proberen we je telefonisch te bereiken.
Ja, we betalen je cursusgeld zo snel mogelijk terug. De verwerking kan enige tijd in beslag nemen. Bedankt dus voor jouw geduld!
Bij een annulering bekijken we in samenspraak met de lesgever (en partner) of het haalbaar is om de vorming online aan te bieden. Wanneer het gaat om een omschakeling van 'live' naar 'online' bevragen we je als deelnemer over je deelname. Je bent uiteraard niet verplicht om de online versie van de activiteit bij te wonen.
Op de activiteitenpagina kan je onder ‘Meer Opties’ filteren op ‘Online activiteiten’. Er staat ook telkens 'online' in de activiteitentegel.
Bij elke activiteit vind je onder ‘praktische info’ meer info over de online tool die we gebruiken. Je ontvangt uiterlijk de dag voor de start van een activiteit een e-mail met deelnemerslink.