Coronamaatregelen

  • We blijven je veilig verwelkomen op onze activiteiten. Avansa baseert zich voor de organisatie hiervan op de coronagids voor het sociaal-cultureel volwassenenwerk.
  • Ons huis in de Adegemstraat blijft enkel geopend voor deelnemers op de dagen dat er activiteiten doorgaan. Voor alle praktische vragen over inschrijven en betalen, contacteer je ons best telefonisch of via e-mail.
  • Op deze manier dragen we tijdens onze activiteiten samen zorg voor elkaar:
    • Waar zorgt Avansa voor?
      • We bewaren 1,5 m afstand tussen de lestafels.
      • We zorgen voor voldoende verluchting. Neem desnoods een extra trui of sjaal mee.
      • We bieden je voldoende mogelijkheden om je handen te ontsmetten.
    • Hoe kan jij helpen?
      • Voel je je ziek? Verwittig ons en blijf a.u.b. thuis.
      • Bedankt om als deelnemer permanent een mondmasker te dragen in ons gebouw.

Wanneer een activiteit doorgaat bij één van onze partners, vragen we je om de communicatiekanalen van de partner in kwestie te raadplegen om je te informeren over de maatregelen ter plaatse.

Hieronder antwoorden we op enkele veelgestelde vragen. Is er toch iets niet duidelijk? Aarzel niet om ons te contacteren. We helpen je graag verder!

Veelgestelde coronavragen

  • Ik twijfel of mijn activiteit doorgaat of niet. Wat moet ik doen?

    Je herkent geannuleerde activiteiten op onze website aan de term 'afgelast' in de titel.

    Als we een activiteit annuleren, verwittigen we je via e-mail. Lukt het niet via mail, dan proberen we je telefonisch te bereiken.

  • Krijg ik mijn cursusgeld terugbetaald wanneer Avansa een activiteit annuleert?

    Ja, we betalen je cursusgeld zo snel mogelijk terug. De verwerking kan enige tijd in beslag nemen. Bedankt dus voor jouw geduld!

  • Schakelt Avansa bij een annulering door corona automatisch over naar een online-activiteit?

    Bij een annulering bekijken we in samenspraak met de lesgever (en partner) of het haalbaar is om de vorming online aan te bieden. Wanneer het gaat om een omschakeling van 'live' naar 'online' bevragen we je als deelnemer over je deelname. Je bent uiteraard niet verplicht om de online versie van de activiteit bij te wonen.

  • Hoe herken ik het online vormingsaanbod op de website?

    Op de activiteitenpagina kan je onder ‘Meer Opties’ filteren op ‘Online activiteiten’. Er staat ook telkens 'online' in de activiteitentegel.

  • Hoe weet ik met welke tool de online activiteit doorgaat?

    Bij elke activiteit vind je onder ‘praktische info’ meer info over de online tool die we gebruiken. Je ontvangt uiterlijk de dag voor de start van een activiteit een e-mail met deelnemerslink.